dimarts, 17 de desembre del 2019

DESTINY 2

Resultat d'imatges de destiny 2

Plataforma: XONE
Data de finalització: ¿17/12/2019? No te fi.

No es pot dir que haja finalitzat Destiny 2 doncs, al igual la primera entrega, es un d'eixos jocs que s'han establert aquesta generació com a "joc com a servei" (la primera part es una de les precursores en aquest aspecte). Al igual que em va passar amb el primer, m'he enganxat a lo bestia a ell però se que el deixaré més prompte que tard després d'haver-li dedicat una malaltissa quantitat d'hores doncs es tracta d'un titol esclavitzant que pràcticament requereix de dedicació exclusiva i amb llargues sessions de jocs.

El joc no te tutorials i et tens que buscar la vida per a poder apendre totes les seves mecàniques que van molt més enllà del shooter i incorpora molt dels MMO. M'he passat les campanyes que tenia disponibles sense pagar (el joc es actualment free to play) i he gaudit molt de les aventures que he compartit amb els meus amics. Dels meus preferits alhora de jugar acompanyat.

Edite 23/12/2019: He pillat el joc sencer i s'ha convertit en el meu joc de capçalera :-D. Te el millor gunplay de la generació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

DESTINY 2 Plataforma: XONE Data de finalització: ¿17/12/2019? No te fi. No es pot dir que haja finalitzat Destiny 2 doncs, al...